Rabu, 8 Ogos 2012

"The Arrivals" Bahagian 2: Bukti Kedatangan Dajal

Bukti Kedatangan Dajal

Assalamualaikum semua cucu atuk..semoga cucu semua sihat dan berbahagia selalu...amin..

Kali ini atuk akan menceritakan tentang Bukti Kedatangan Dajal. Seperti entry sebelum ini, atuk telah menceritakan sedikit sebanyak tentang Asas Kedatangan Dajal. Kali ini mari atuk ceritakan tentang Bukti Kedatangan Dajal sebagaimana yang diceritakan di seperti di dalam video The Arrivals tersebut.

Dalam kitab Injil : Wahyu 13, "Dan ia tinggal berdiri di pantai laut.(13-1) lalu aku melihat seekor binatang keluar dari dalam laut, bertanduk sepuluh dan berkepala tujuh; atas tanduknya terdapat sepuluh mahkota dan diatas kepalanya tertulis kata-kata penghinaan kepada Tuhan."
"Binatang yang kulihat itu serupa seperti harimau dan kakinya seperti kaki beruang dan mulutnya seperti mulut singa. Dan naga itu memberi kepadanya kekuatan, dan tahtanya dan kekuasaanya yang besar."
"Dan dia penyebab dari semuanya, baik yang kecil dan yang hebat, kaya dan miskin, bebas dan terikat untuk mendapatkan mereka atau pada dahi dan tidak ada orang yang boleh membeli atau menjual, menyimpan dia yang tanda atau nama binatang atau jumlah namanya."
"Dan disini ada hikmatnya. Biarkan dia yang telah memahami menghitung jumlah binatang, sebab itu adalah sejumlah laki-laki, dan jumlah dia enam ratus dan enam puluh enam."

Cucu-cucu atuk sekalian...The British College of Heraldry telah menggunakan sistem pedoman berumur lebih 500 tahun dan mereka telah merekacipta jata diraja.

Simbol-simbol yang terdapat pada jata British mengungkap asal Bani Israel British

Menurut kitab Injil, simbol Harp Bani Israel Raja David iaitu singa berkitab yang mengaum dan kuda unicorn yang memegang perisai melambangkan bangsa Israel. Motto "Deiu et mon droit" bermaksud "Tuhan dan Hak Saya" dimana ia bermaksud hak suci kerajaan British untuk takhta yang kekal. Atuk ingin bertanya kepada cucu semua, apa yang membuatkan simbol ini benar-benar menarik..??

Mesti cucu semua pening memikirkannya kan? simbol tersebut padat berisi dengan bayangan ayat Injil dan simbol dari Dajal itu sendiri. Sebagai contoh:-
"Hendaklah kamu berjaga-jaga, Iblis seterumu, singa mengaum mencari sesiapa yang dapat dilapahnya" -Peter 5:8 
Keadaan ini dapat dilihat pada jata British yang memaparkan singa yang sedang mengaum yang menandakan sebagai IBLIS.

Kepada cucu-cucu atuk yang disayangi, adakah cucu semua tahu mengapa atuk fikir Dajal sedang muncul..?
Hal ini kerana tanda-tanda landasanya dan kedatangannya ada dimana-mana...

Istana Buckingham, England

Amerika Syarikat

Kanada

Australia
Scotland

Logo-logo pada rokok

Adakah cucu-cucu atuk tahu apa maksud motto rokok MARLBORO ini..?

VENI-VIDI-VICI bermaksud SAYA DATANG-SAYA LIHAT-SAYA TAKLUK..

Sekarang adakah cucu-cucu atuk faham apakah agenda Yahudi dan pro-Yahudi yang telah mereka lakukan pada masa kini dan masa lalu kepada dunia..?? Apakah yang telah mereka (negara-negara yang mempunyai jata negara yahudi) lakukan kepada negara-negara Islam dan dunia..?? Adakah mereka sedang memonopoli dunia..?? Adakah cucu semua tahu kemana duit yang cucu semua laburkan terhadap sesuatu barangan terutama sekali rokok..?? Mesti cucu semua telah mendapat jawapan setelah mengikuti kupasan ini..Alhamdullilah.. =)

Atuk ingin mengupas satu lagi simbol rahsia yang mungkin cucu semua pernah lihat namun cucu snediri tidak memahami mengapa masyarakat kini menggunakannya..
Adakah cucu semua pernah melihat simbol "skull and bones" (Tengkorak dan Tulang)..??
Sebenarnya ia melambangkan satu simbol iaitu "Black Brotherhood" (Persaudaraan Hitam).
Mari atuk tunjukkan apa itu "Black Brotherhood" (Persaudaraan Hitam).

"Black Brotherhood" (Persaudaraan Hitam)

 Kumpulan ini merupakan satu perkumpulan rahsia keluarga seorang yang mungkin cucu semua kenali. Mungkin cucu semua boleh meneka yang mana satu orang yang atuk maksudkan..Jika cucu tidaka dapat meneka siapa orang tersebut, cucu boleh lihat foto dibawah..

Adakah cucu terkejut dengan kenyataan ini..?? Benar,  kumpulan ini merupakan sarang kepada kumpulan rahsia keluarga Bush dan kerabat Amerika yang lain. Terdapat lambang skull and bone di meja tersebut malah terdapat tengkorak manusia di atas meja. Pada ramalan cucu semua, mengapakah perlu adanya tengkorak manusia dalam perkumpulan ini..??

Sekarang atuk nak tanya adakah cucu telah menggunakan simbol tengkorak tersebut dalam kehidupan seharian..?? Kenapa simbol ini diikuti sehingga kini..?

Contoh fesyen "Skull and Bones" pada barangan kemas

Mungkin soalan atuk kali ini agak sukar untuk cucu semua jawab..pada pandangan cucu semua, siapakah yang mengawal ekonomi dan industri kita..??

Sekarang adakah cucu semua tahu kita dimana dan apakah hubungan bentuk piramid..?

Sekarang apa yang cucu semua dapat kawal ialah kemana cucu semua belanjakan wang cucu semua, atau lebih tepat lagi, siapakah yang cucu semua biayai...sebagai contoh STARBUCK COFFEE..

Adakah cucu semua tahu bahawa Starbuck adalah salah satu penyokong terbesar Israel. "Penghargaan 50 tahun rakan zioni Israel" telah dianugerahkan kepada Howard Schultz kerana menjadi penyokong terbesar Israel.

Adakah cucu semua faham maksud logo dan makna disebalik logo Starbucks..?

STARBUCKS atau "BUCKS" (DUIT) + "STAR" (LAMBANG ISRAEL)

Kita hidup dalam Zionis...pemimpin Zionis...berkerja untuk agenda zionis (protokol ZION).


Pesan atuk kepada cucu-cucu atuk semua..berhati-hatilah ketika berbelanja...dan apa yang cucu semua biayai...


Wahai cucu-cucu atuk sekalian...berhati-hatilah cucu semua dalam hidup seharian...untuk maklumat lanjut dan bukti kedatangan Dajal, lawatlah lagi ke blog atuk untuk siri seterusnya..salam semua..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan