Sabtu, 11 Ogos 2012

"The Arrivals" Bahagian 4 : Teknik Kawalan Minda

Assalamualaikum wahai cucu-cucu atok yang atuk sayangi..atuk doakan cucu semua sihat dan sentiasa berbahagia hendaknya..
Pada siri kali ini, atuk akan menyambung tentang siri KAWALAN MINDA seperti yang atuk dh janjikan sebelum ini..
Atuk hendak meminta beribu kamaafan sekiranya siri kali ini akan membuatkan cucu semua tidak selesa kerana siri ini mempunyai unsur 18SX/18SG..
Ini atuk terpaksa masukkan demi menghuraikan bagaimana KAWALAN MINDA yang dilakukan oleh pihak pemuja dajal mempengaruhi hidup manusia supaya lari dari landasan yang benar..

Untuk pengetahuan cucu semua, senjata yang "mereka" gunakan terhadap kita ada di rumah cucu semua. Ia digunakan untuk menghiburkan cucu dan kaum keluarga cucu dan secara beransur-ansur menjajah cucu semua tanpa cucu sedari.

Adakah cucu sedar bahawa masyarakat hari ini lebih banyak menghabiskan masa terlibat dengan media moden, televisyen,wayang gambar,permainan komputer,internet,fiksyen dan muzik. Kesemua ini telah menjadi sebahagian dari kehidupan masyarakat kini.

Namun ini memberikan ruang yang luas pada informasi yang cucu ikuti baik secara sedar atau bawah sedar dan telah menyerap masuk ke dalam minda cucu semua. Informasi yang disalurkan kepada masyarakat bermula dari idealisme dan moral serta perbezaan antara yang benar dan yang salah dengan cara masyarakat  dan ekonomi sudah diatur di hadapan cucu semua setiap hari.


Media ini memainkan peranan penting dalam menentukan dasar serta cara seseorang melihat dunia ini dan semua yang wujud. Jadi kelompok yang mengawal informasi yang disalurkan pada media ini akan mempunyai kekuatan secara praktikal untuk menjajah seluruh populasi dunia dengan cara mereka berfikir. Disini atuk dapat simpulkan bahawa "mereka" mengawal dan manjajah masyarakat kita menggunakan media dengan menyalurkan informasi-informasi tertentu agar kita mengikuti segala maklumat tersebut dan menyangka maklumat yang disampaikan itu adalah benar belaka. Melalui kaedah inilah membuatkan FREEMASON menguasai dunia malah cucu-cucu atuk sendiri.

Untuk maklumat cucu atuk semua, puak FREEMASON menggunakan industri hiburan khususnya untuk memujuk masyarakat dengan cara mereka berfikir baik secara terbuka atau tersembunyi. Cara yang mereka gunakan adalah pelbagai, namun tujuannya adalah sama iaitu untuk menyerap kepercayaan, ideologi, dan objektif mereka terhadap cucu semua secara halus hingga cucu semua berfikir bahawa mereka adalah sebahagian daripada cucu semua.


Pasti cucu semua inginkan bukti tentang apa yang atuk cakapkan ini..Buktinya sangat mudah ditemui...

Yang cucu semua perlu lakukan ialah meneliti siapa yang memiliki dan menjalankan media di dunia ini...Cucu akan mengetahui bahawa ianya golongan minoroiti yang sama menjalankan dan bernaung di dalam pertubbuhan rahsia. Adakah cucu semua tahu apakah PERTUBUHAN RAHSIA itu..???


jawapanya ialah...........ZIONIS..LUCIFERIAN (penyembah Iblis)...YAHUDI ASHKENAZI...

Mereka ini memiliki dan menjalankan media muzik, filem, hiburan dan industri porno.Semua itu bertujuan adalah satu iaitu untuk menjajah cucu semua melalui kawalan cara cucu semua berfikir. Atuk ingin bertanya, adakah cucu terfikir adakah secara kebetulan kelompok ini memiliki semua media..??


Jawapannya tidak sama sekali terutama sekali bila cucu semua menyedari bahawa survival mereka bergantung kepada cucu yang sedang dicuci otaknya dan terjajah. Dapatkah kebebasan berfikir dan masyarakat madani diperintah oleh penindas..?? Tentu sekali tidak. Oleh itu, selain menjajah dengan pendangan dan idea, mereka telah mengatur rapi rancangan jahat bersifat syaitan untuk menyuburkan kerosakan (korupsi) di kalangan masyarakat.

Cucu-cucu atuk semua, masyarakat yang rosak (korup) dan sesat merupakan satu masyarakat yang mudah diperintah. Mengapa perkara ini terjadi...???

Jawapanya mudah...seseorang yang tiada pedoman akam mudah diruntuhkan dengan apa sahaja. Inilah jenis masyarakat yang sedang dibina untuk menyambut kedatangan DAJAL.

Golongan ini (FREEMASON) menggunakan istilah Evolusi "Bintang" dan "IDOLA"(berhala). Hal ini menunjukkan bahawa mereka terlibat dalam usaha menghasilkan masyarakat yang korup melalui industri ini.

Mari atuk tunjukkan kaedah yang digunakan oleh golongan ini untuk menjajah minda cucu semua..


 
 Golongan ini menggunakan bintang artis dalam agenda merosakkan masyarakat.

 
 Mastarakat terutama sekali golongan kanak-kanak terpengaruh dengan keadaan artis yang dilihat.

 Majalah yang berunsur lucah.

 Majalah yang mendedahkan tentang isu SEX melampau.

 Bahan-bahan dari majalah akan dibaca oleh kanak-kanak dan mengaktifkan nafsu mereka untuk mencuba.


hiburan ini "MENARIK" bukan..??

Jika cucu menjawab YA, maknanya cucu telah terperangkap dengan agenda mereka..

Jadi..apakah kesan daripada kaedah jajahan minda yang golongan tersebut lakukan kepada masyarakat..??

ini jawapannya....

 akibat terpengaruh dengan media yang dibawa oleh pihak tersebut, bermulalah aktiviti seperti ini..





 hiburan sehingga melalaikan

 berdua-duaan atas dasar CINTA..dan akhirnya...

 kes khalwat meningkat..

 
bayi yang tidak berdosa menjadi mangsa

ini merupakan apa yang golongan tersebut mahukan..masyarakat korup..

sudah hilangkah pedoman semua cucu atuk..? atuk doakan cucu atuk sentiasa di landasan yang betul..


Jadi...apakah yang cucu semua dapat daripada siri kali ini..?? atuk dah dedahkan sedikit bagaimana golongan tersebut menjajah minda dan mengawal minda kita sehingga kita semua hanyut mengikut pemikiran mereka ( ZIONIS..LUCIFERIAN (penyembah Iblis)...YAHUDI ASHKENAZI )....

Sekian sahaja dari atuk...semoga cucu semua mendapat sedikit ilmu dari siri kali ini...salam sejahtera kepada semua..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan