Khamis, 18 Oktober 2012

"The Arrivals" Bahagian 5 : Senibina dan Tenaga


                
"The Arrivals" Bahagian 5 : Senibina dan Tenaga

Assalamualaikum cucu-cucu atuk sekalian, sebelum terlewat kiranya atuk mengucapkan selamat hari raya qurban kepada semua cucu atuk yang beragama Islam.sekian lama atuk tidak menulis disebabkan kesibukan ketika lebaran, kini atuk akan menghadiahkan cucu semua siri terbaru untuk cucu semua.

Kali ini atuk akan menghuraikan mengenai SENIBINA dan TENAGA. apakah hubungan kedua-dua bahan tersebut.?? apakah kaitan dengan asas kemunculan dajal.?? dan bagaimanakah senibina sesuatu banggunan mempengaruhi tenaga.??

semua akan atuk jawab dalam siri ini....

wahai cucu atuk yang atuk sayangi, adakah cucu semua terfikir mengapakah sesuatu binaan terbina dalam keadaan sebegitu rupa..?
sebelum cucu memikirkan persoalan tersebut, cucu perlu memahami terlabih dahulu tentang konsep TENAGA.

Untuk pengetahuan cucu sekalian, terdapat beberapa senibina monumen dibina dan dirancang secara khusus berfungsi untuk menyalurkan tenaga. mungkin cucu tidak mempercayai apa yang atuk cakapkan, terserah kepada cucu untuk menilai apa yang atuk cakapkan ini dengan terus membaca siri ini...

Hubungan antara senibina dan penyaluran tenaga tidak akan berhasil jika tiada cucu semua.!!
Hal ini disebabkan oleh apakah jenis aktiviti dan perlakuan yang dilakukan didalam banggunan atau monumen tersebut. Pelakuan atau aktiviti yang berlaku akan mempengaruhi jenis tenaga yang akan disalurkan. Sama seperti yang ada di dunia ini, tenaga itu dapat digunakan untuk tujuan baik (positif), atau tujuan jahat (negatif).

Cucu atuk sekalian...setelah cucu memahami konsep dan hubungan antara penyaluran tenaga dengan senibina, mari atuk soalkan kepada cucu semua rekabentuk atau senibina bagaimanakah yang paling berkesan dalam penyaluran tenaga..??
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
adakah cucu dapat memikirkan rekabentuk tersebut..??? belum lagi..??
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

baiklah..atuk akan menceritakan tentang senibina dan rekabentuk yang paling berkesan dalam penyaluran tenaga...antaranya ialah:-

PIRAMID
OKTAGON
KUBAH

ketiga-tiga senibina ini merupakan rekabentuk yang paling hebat dan berkesan untuk menyalurkan tenaga.








sebagai contoh, masjid, gereja dan sinagong dibina bertujuan untuk menyalurkan tenaga positif..golongan pemuja Iblis dan Dajal pula membangunkan senibina untuk menyalurkan tenaga jahat.
contoh: white house

untuk pengetahuan cucu lagi, Dajal tidak dapat muncul sehinggalah tenaga di seluruh dunia tidak berada pada tahap tertentu (negatif). kebanyakkan bangunan pada masa kini telah menerapkan ketiga-tiga senibina diatas dalam pembinaan bangunan yang didirikan. Hal ini bertujuan untuk menyalurkan tenaga yang dihasilkan kepada sesiapa di dalam bangunan tersebut.



Ini merupakan satu fakta yang atuk ingin kongsi tentang Menara Burj, Dubai. Ia merupakan diantara menara pencakar langit tertinggi di dunia. Semenjak ketinggian menara ini melepasi 2,300 kaki, Dubai hampir menjadi sebuah negara yang sentiasa berkabus. Pada masa kini, ketinggian bangunan tersebut bertambah sekitar 2,950 kaki.Dubai dahulunya merupakan sebuah kawasan yang mejoritinya adalah gurun, namun kini kawasan tersebut menjadi agak berkabus. Cucu semua jangan berasa hairan kerana ahli meteorologi juga tidak dapat menemui pertalian kepada hal ini.



Adakah cucu terfikir apakah yang akan terjadi kepada kota ini apabila binaan tersebut dibina di tengah-tengah kota tersebut.??
Banguna tersebut akan memanfaatkan tenaga di sekitarnya.

Bangunan dan senibina tersebut hanya mampu memanfaatkan tenaga daripada makhluk hidup sahaja. senibina ini terdapat di sekitar cucu semua...


Wahai cucu atuk, jika cucu semua melakukan kajian sendiri, cucu akan dapati kebanyakan monumen penting dunia dibina di atas pertembungan garis silang "LEY LINES".
Ley Lines membongkar titik strategik tenaga di dunia. Apabila geometri garis silang yang dianggap kudus dan senibina diseragamkan, maka "GERBANG BINTANG" (Stargate) akan terhasil.Hal ini memungkinkan pintu ke dimensi lain akan bertembung dan terbuka.


*lambang israel
Bintang ini mewakili persimpangan ke dunia lain. Dalam kes ZIONIS, ia mewakili persimpangan syaitan.





*tugu menara tajam (mesir, brazil, jerman, washinton, vatican)
Tugu menara tajam juga adalah binaan jahat yang menyerlahkan sifat struktur Firaun. Ia dapat ditemui di sekitar cucu semua..


Semua bukti ini ditinggalkan oleh golongan LUCIFER (pemuja syaitan), yang merintis jalan untuk DAJAL. Walau bagaimanapun, sekuat mana mereka berusaham dengan rahmat ALLAH, golongan yang berpedoman akan menang.Terdapat pelbagai lagi benda di dunia ini selain apa yang disuapkan di TV.

Sila cucu perhatikan di sekeliling >>>>>>

Sekian sahaja dari atuk untuk kali ini..mungkin siri ini agak menduga tahap kepercayaan cucu semua dengan apa yang atuk khabarkan dalam siri ini, namun jika cucu semua amati, perkara ini adalah benar berlaku di sekeliling kita. Ini adalah agenda golongan yang menunggu ketibaan DAJAL. sekian dari atuk untuk kali ini..wassalam :-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan